Snälla Igga slutet🥺 haft utflykt idag har de imorron oxå. Asså jag ville fan skjuta mig själv idag! Vi sprang 100m och då kom ja 2a för dd är omöjligt att vinna över en grabb k min klass. Och sen på 400m så kom jag 2millisekunder bakom han som är omöjlig att vinna över🔫🔫 yaaayyyyy❤️ Stella kommer hem på fredaagggg❤️(hon bor k Pakistan)
#märintebäst#älskarallaminavnr❤️#0dgrclean😭🥹#fyp
@sirretirre